Click here for Myspace Layouts

Tuesday, February 8, 2011

sepupu aku kawen..

tanggal 4 february,sorang lagi sepupu aku kawen..Irmanadira,atau lebih mesra kami panggil dengna gelaran kak ya....Tema kawen yang telah dipilh merah putih,wowowo memg gempak n best sgt2 ari 2..kalo korg xcaye tgklah sendiri

tgk,kak ya seronok sakan dapat kawen jejaka idaman yang mula knal time form 4 lagi,hhuhu

jemput makan,jangn malu2..letih kami semua masak 2..

chik,salam molek ngn kak ya tuh,jgn duk kesat hingus plop deh..

restu ibunda tercinta sentiasa diharapkan selalu.

tempat persandingan bertemakan merah putih...

tempat bersandingnya mempelai

ya,suap molek gak ko kak na tuh....jange asyik nok posing jah

aku pun ape kurangnya,nak tumpang glamer...mintx2 aku kawen awai..gatai

aku dengan yana,my kazn..merangkap jgk adik kak ya..tgh study kat uitm dungun,sape berkenan sila isi borang ekk

do ngn ayah mie pun nok jgk walaupun dah jadi pengantin lama g2...

gambar ni aku paling suka,pengantin terkejut g2...

ya,thulah xsyg ko aku,tapi jngnlh suap sudu jah ko aku,mano nasinyo???

aku ngn adik aku mula berposing..ceh2,dua beradik yang gedix

wah,romantiknya korang..harap2 hubungan korg berkekalan hingga ke anak cucu!!love u all

2 comments:

  1. hohoho..mu 2-3 taun ag ak bley make nasik minyok mu plop kan emy?hehe. jange lupa ajok dh lar..=)

    ReplyDelete
  2. aku akn ajok mg untuk bsuh pinggn kt umah aku nanti,,,huhuhu

    ReplyDelete