Click here for Myspace Layouts

Monday, February 14, 2011

filem seram pecah panggung!!

dengan kutipan sekarang yang mencecah 8 juta,wow..untung gila...mesti korang semua dah tahu kan>>ape lagi kalau bukan filem arahan anak Datuk YuSof Haslam,Syamsul Yusof yang bertanggungjawab dengan kejayaan ini sekarang...Tajuk filem seram ni KHURAFAT-perjanjian syaitan...Mula aku macam ingat cite ni xbest taw,tapi lepas kebanyakan kawan aku kata best,seram,menakutkan.so aku amek kptsan pg tgk sendiri cita ni macam mana..

Wah,lepas tengok baru aku sedar yang cite ni amat menakutkan(bagi akulah)dahlah hantu keluar mengejut,banyak kali pulak tue.kadan2 xsempat aku nak tutup muka..sampai malam tue aku susah nak tido coz teringatkan hantu dalam cite khurafat..so,aku asa memg patutlah kutipan yang diperoleh amat memberangsangkan...

Tahniah untuk Syamsul Yusof and the crew..harap korang boleh buat cite lagi best lagi nanti k...


Inilah poster cite khurafat ni,aku xberani nak upload adegan dalam khurafat coz seram sgt2..hhuhuu.



Inilah Syamsul Yusof(korang mesti dh kenal kn?).Dialah pengarah,pelakon n dia jugak rap untuk lagu tema cite ni.Best sgt dia pelakon,sampai aku asa nak suami yang penyayang macam dia nanti..hehehe



Inilah heroin untuk cite ni,Liyana Jasmay,pelakon comel n ciut miut ni berlakon sebagai isteri syamsul yusof.Korang patut tgk cite ni taw..

Kalau bukan kita yang tgk cite kita,sape lagi kan???aku harap industri perfileman di negara kita akan makin berkembang selaras dengan ngara2 luar...MAJULAH INDUSTRI FILEM,UNTUK NEGARA...sAYONARA

No comments:

Post a Comment