Click here for Myspace Layouts

Tuesday, January 11, 2011

Perjumpan Wit Our Kp!!!!

Xthulah nak start macam mane,cuma tadi xpegi kelas Francisca pEter(kelas France)...sebab xdaftar kos lagi...entah ape2lah...Lpas 2 Apek hantar msg,ade perjumpaan ngn Kp...ala,dulu memg mals gila nak pegi,tapi serg ni,sejak2 masuk tahun baru ni,jadi rajinlah pulak...huhuhu,semangat azam baru.GOGOAMY....Ok.aku siap...
Perjumpaan pkul 5 ptg,sekrg dh pkul 3 lebih2,so aku dengan pantasnya berlari ke bilik air untuk bermandi-manda...hahhaha.sekarang dah xboleh lambat2.Sekarang dah stay kat kolej Melati,kitaorg kena naik bas dulu,lpas 2 berhenti kat seroja,lpas tue baru jalan pegi fakulti FSSR...
Sebelum masuk Audi Utama,perut sebuk duk dengdangkan lagu rock(lapa doooo).."Jom yana,kita pegi kafe dulu,perut aku dah teruk sangat lapa ni".Yana kata ok,jom kita pegi...Kat kafe aku beli goreng pisang ngn air kotak dulu untuk alas perut aku ni...



Macam biasa perjumpaan Kp,mestilah kena ada kp kan untuk berucap....blablablabla...(xkan aku nak tuliskan ape yang kp kitaorg ckap).
Sebenarnya perjumpaan kali ni untuk bubarkan jwatankuasa Printech Club yang dulu and nak melantik ajk yang barulah..(kan best kalo aku yang dapat jadi pengerusi?
Dah siap semua selaga bagai 2,aku pun nak baliklah kan,wow tgk jam dah pukul 6.30 ptg..HUUUH,perut nanti aku beli makanan ekkk.....yang seronoknya jenna ajak balik sekali ngan dia,dapatlah naik kete...yang penting jimat duit aku yang tgh pokai ag ni..

Sampai jew DC(dataran cendekia,sebelah ngn kolej melati jew).Mata aku dah meliar and dah rabun tgk makanan yang banyak...woow,syurgaku disini dong...apa lagi,aku memulakan rancangan ku,ahahhahahaha...mcm org jhat plan nak merompak plak aku ase.
Aku beli cendawan goreng,keropok,laksa penang mai,n aku beli kerang bakar..byak dak???hahahhaha..kenyang aku ase.


Sekarang dah makan,perut pun dah kenyang,mata pun dah lali....laen kali kita sembang2 lagi ekkk....love u all

2 comments: